@ The fryted pissling in banana sause place

hm undra om det här blir tisdagen sista inlägg eller onsdagen första? ( mina odds ligger på onsdagen)

åååååå hur många gånger har jag inte sett Nothing Hill? och hur många fler gånger kommer jag inte se denna underbara romantiska och igentligen ganska tråkiga klassiker?? haha det vet bara den heliga anden höhö ;)
Har keket lite ost och kex och ska nu slå mig mer i soffan som jag redan sitter i med min andra kopp te. haha värsta mormor style men är det myskväll så är det!!
Dagens digg går föresten till dessies låt! haha de trodde jag inte själv men så blir det för att den svänger!!
vi skiter i bild (eller så kopierar vi in en bild hmm..) men i fall de blir att vi skiter i bild så blir det ett citat i stället :
"Det var så kul att jag höll på att skratta ut alltihop"
Skrittade ut med grymma therese och fanny tidigare idag! Trimmade lite på banan, gick bra tillslut efter att hon fick springa av sig. var riktigt mjuk och fin. Dock envisas jag fortfarande met att rida "dressyr" på hacket vilket är väldigt svårt men är jag tvungen så är jag och jag gör allt för fröken finemang!!
kul att detta inlägg tog 25 minuter att skriva... och inte ens en bild blev det men de får man stå ut med ibland ;)
hej hopp gummi snopp!! :D

UPPDATE: vi sket i bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0