SNÄLLHET ÄR SOM KÄRLEK FAST MED ARBETARSTÖVLARNA PÅ

Tittar bara in här en snabbis för att medddela att jag tar en bloggpaus. Har nämligen tappat bort min mobil och blev på mindre bra humör. Ska därför fatta mig kort. Inge bra att blogga när det känns så där halv bra,nupp nupp. Vi säger så här; jag är tillbaka när min mobil är tillbaka. Deal?

LOVE

Lägger upp dagens outfit som skulle passa tillfället (
OBSERVERA ATT JAG EJ HAR DETTA PÅ MIG NU)



fan då att bilden skulle vara på min fucking försvunna mobil! det fick bli denna randombilden på charin och pellan. Orkar inte länka today sorry girls

nej jag blir inte på bättra humör när jag sitter här! Hoppas ni får en lovely day! HUG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0