lång dag

Går solen aldrig ner nuförtiden?
Täcken på att det är midsommar alldeles för snart! :D

Julias och min fika utflykt började med spöregn och slutade med solsken (bättre än tvärt om i alla fall eftersom vi gick hem (från syd då men men) och åkte busss dit höhö;) Ja vill nog inte yttra mig så mycket om vad jag tycker om Järna. De har både sina fina sidor och sina mindra fina sidor eller hur man nu ser det.

Dagens tips: Akta er för folk som sitter på gatan och sjunger, plötsligt kanske de kommer fram och ger dig chokladbollar (kunde man kunna tänka sig att det va eller så var det bara en liten brun geggig knöl som det liknade destomer), pratar konstigt och ger dig en hemlig lapp.

Fast Järna är endå Järna och de är väldigt charmigt och ibland mysigt


Jag och Julia och den soliga delen av dagen

Sen kollade vi på the house bunny för ovanlighetens skull..

Cattla:
Blev ett jobbigt pass på banan idag efter en skön tur i skogen med roliga tjejer!
Det är svårt när hon blir springig och jag har hacket.. Men tillslut blev hon riktigt fin och väldigt följsam. Ibland får man kämpa lite trots att det är en prinsessa.



Det här är beviset på att det är värt att jobba på! 2a i Div 3 Allsvenskan dressyr 2011 men awsume laget! :D

Hoppas alla har det bäst!

Kommentarer
Postat av: Emelie

mkt fin blogg :-)

2011-06-23 @ 01:03:23
URL: http://skiitbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0