juni

vaknad i morse Blev väckt vid 7 tiden och ser att det är 26 grader ute. Najs!! Nu snackar vi sommar värme :D Det blir väl bada och sola på förmiddan för sen ska jag ägna mig åt min favorit sysselsättning.. nämligen tandläkare. Fast jag borsta alltid tänderna haha så de är väl bara att gå dit och smila lite... ;) Nej men en tur till huvudstaden är ju alltid trevligt! :D
Sen ska jag träffa Pellan aka Ellika. Long time no see.. So de blir kuuul!! :D



härlig bild på härlig tjej last year



är det någon som vet varför vissa bilder så himla gärna ska lägga sin ner även fast man roterar dem??????

ät glass!


Kommentarer
Postat av: olof

http://stallviggeby.blogg.se/2011/may/tavla-om-ett-par-jw-ridbyxor.html#comment

2011-06-29 @ 11:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0