HM in my heart!

HELLO FRIENDS
ett tag var jag riktigt less på HM. blev rent ut sagt äcklad av att gå in i vissa affärer. men idag hittade jag riktiga fynd haha. Diggar deras rea ;) byxa; 50kr, byxdress; 150kr, halsband;70kr


För ett tag sen kom jag hem från en grym träning för Bosse. Min prinsessa är precis vad hon heter fast lite coolare. Grym känska hela träningen , underbart!! På slutet hoppade vi banan på runt 110. Plank, kombination och inte helt lätta svängar var inga problem. Cattla lyssnade jätte bra även fast hon pigg och hade inga problem att komma nära, så nu är det bara att TAGGA VINGÅKER!!  Det blir inte heller sämre att bo med Emelie och träffa massor andra goa människor.

Bild från förra bosse träningen inför Div 1

Pappa filmade med dessvärre dog kameran..

puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0