hej på nytt

Hej allihoppa !! :D hoppas alla har haft det jätte skönt i helgen!!
Själv både älskar jag och hatar midsommar. Det känns så deprimerande. Mitten på sommaren? Är det bara halva kvar då eller.. :( Fast nu har jag börja tänkta tvärt om, att det är NU sommaren börjar. Mycket smartare haha ;)

I morse var jag hos Linneaaa. Riktigt rolig Go och gla tjej det där!! :D Vi skulle i alla fall baka och gå till Ulf och Vraket. (en liten tradition som vi brukar göra, eller så har vi bara gjort det en gång?x)
De slutade i alla fall i katastrof som det brukar göra när vi ska baka... Jag vet inte om det hade med att göra att Linnea läste Bibeln och jag Rusta reklam tidning medans kladdkakorna var i ungen men något var det som gjorde att resultatet blev mindre lyckat.. Eller för att vara mer exakt mindre vackra för de var väldigt goda ;).I alla fall så de blev inget av med att gå till Vraket (för den delen kom vi på att de var på torpet) så i stället gick vi ut och hade lite röligt på the studsmattta!


Bildbevis xD:







Ser de inte makalöst goda ut???!! Hoppas inte vår hemkunskapslärare ser detta

(för er som undrar är Vraket vårt gamla fritidshem)


I kväll ska jag träna för Theres, trimma de sista!! Ska bli mega kul, Theres är bäst :D
Hoppas ja hinner skriva hur det gick sen.



 Prinsessan när hon är som stoltast

Ha en bra dag i det fina vädret :D

Kommentarer
Postat av: beeesta tjejen !

faaaan va grymma vi är ! :D

2011-06-28 @ 00:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0