Godmorning Sunshine

brrrr kallt och regnigt fortfarande.. Om de inte stod att det är den 20 juni längst ner till höger på skärmen skulle jag inte tvekat på att det var november. Men om det regnar tillräcklingt mycket nu kanske det för en gångs skull INTE regnar på midsommar?

Nu åter till dagen: Jag sitter och försöker äta frukost, broblemet är att det inte finns någon i mina ögon ätlig frukost. Senare ska jag träffa Charin! INga stpra planer för dagen annars. I kväll är det även Micke Schults (STAVNING???) träning på bränninge. Ska tyvär inte vara med för vi var och tränade igår men jag tänker gå och kolla :D

eyu! kom precis förbi en very äcklig spindel/kryp på bordet. Ville döda den men jag kan verkligen inte döda små kryp, inte ens myggor. Tur för den o synd för mig. Tog kort på den men den ville inte fastna på bild ..det var i alla fall ingen linslus höhö ;)

Tschüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0