Dagen so far

Tja baaa! :D  Mår ni bra?!

Dagen har tillbringats tillsammans med Julia! har verkligen saknat tjejen.. lång mysig promenad, klippning, glass, film (the house bunny såklart höhö ;), studsmatta och matlagning har stått på schemat. HÄRLIG DAG MED YBER HÄRLIG TJEJ.

 Julia style ;)



Nu ska jag ut till Cattla med mamma och syster. Trim står på schemat. Hoppas hon inte har föör mycket engergi idag, fast de har min ponny alltid. that's why I love her. Kvällen blir tillsammans med lisa så vi får se om det blir något mer inlägg idag. Annars hörs vi morrn kompisar.

 Min tjej i hårt arbete ;)

(är inte så förtjust i bloggar där de bara skrivs "idag gjorde jag de och i dag gjorde jag det där och hihi det var jätte kul" så jag försökte fatta mig kort, men det är trots allt en blogg om mig, hope you like it)

pussen och kramen

Kommentarer
Postat av: ya know who but i can give you a clew (stavning) .. skruttis ;)

haha jag tycker bilderna är världigt charmiga, och om du förstår det så kommer jag stalka denna blogg framöver men i know u like it, right? :D ha saknat dig med tjejen, fler sånna här dagar tycker jag det ska bli pusspådig! <3

2011-06-21 @ 23:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0